Fågelholk för fjällen

Wildlife Gardens multiholkar har redan nämnts för länge sedan i denna blogg. Men den allra senaste fågelholksmodellen är "Fjällstugan". Jag kan inte låta bli att se hur lik den är prydnadsfjällstugan i förra inlägget!

Nu grämer jag mig att jag inte köpte loppis-stugan. Det hade ju varit väldigt enkelt att göra den till fågelholk! Hade varit roligt att se en flugsnappare titta ut den lilla dörren. Hm, nåja. Det här med fjällstugor är inte riktigt min stil riktigt.



Vilken är din favorit bland multiholkarna?
Om jag måste välja en säger jag skogsstugan. Den var riktigt fin faktiskt.


Kommentarer
Postat av: Kemimannen

Jag är ju väldigt svag för röda stugor med vita knutar så jag lägger nog ändå min röst på "Torpet".

2010-08-12 @ 13:39:21
URL: http://bollkalle.zoomin.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0