Vinterholkar nära

Kände att jag ville visa några fina fågelholkar i vinterskrud närmare än bara som en prick på håll. Har inte hittat några passande i omgivningarna - tur då att den stora fotosidan Flickr finns, där privatpersoner dagligen laddar upp vackra bilder på holkar.

Den här röda fågelholken, uppladdad av Jamie Elizabeth, är en av de finaste jag sett på sistone! Vacker design som jag själv ska försöka mig på någon gång.



Denna fågelholk, uppladdad av användaren Lesraquettes, beskriver verkligen vädret ute just nu, även om bilden troligen inte är från Sverige.



Och slutligen, en fågelholk med naturligt skydd mot fiender i form av vackra istappar. Kortet uppladdat av användaren Photo-artiste.



Nu är det dags att själv gå ut och hitta några vackra fågelholkar att fota, känner jag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0