Örhängen för fågelholksnördar

Nu har jag hittat något riktigt speciellt: Örhängen för de som verkligen vill ståta med fågelholksintresset. Bara 12 dollar med frakt till Sverige på denna sida, om man är snabb. Nu har jag varken hål i öronen eller lust att ha fågelholksörhängen, men de var värda en plats på holkbloggen.



Jag kan för övrigt verkligen tipsa om själva köpsidan, Etsy. "All things handmade". Där säljer privatpersoner och småfirmor allt handgjort mellan himmel och jord och man kan göra fynd av både konsttryck, småsmycken, vintagepsylar och annat roligt. Jag har handlat där flera gånger, dock inget fågelholksrelaterat, men det kanske kommer, vem vet.


Kommentarer
Postat av: Kristine Ridiko

Hejsan!



Jag undrar om jag skulle kunna få din mailadress, så jag kan maila dig angående din blogg?



Vänligen

Kristine Ridiko

2010-09-03 @ 16:17:22
Postat av: Ebba Dahlgren

Nu lämnade du ingen email själv så jag får svar här, men min email är bubblebathpony (at) yahoo.com (byt ut till snabel-a och ta bort mellanrummen.) MVH Ebba

2010-09-05 @ 12:19:14
URL: http://fagelholkar.blogg.se/
Postat av: Kemimannen

Problemet med dessa holkörhängen är ju att de är 2D. Alla fåglar är ju 3D. För en flink handarbetare finns alltså en öppen nisch som väntar, the 3D-holkörhängen i miniatyr?



En fundering som jag fick hörru - vilken är den finaste holk som du minns att du sett i hela ditt liv (om du inte får ta dem som du byggt själv)?

2010-09-07 @ 23:32:09
URL: http://bollkalle.zoomin.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0