Massor med holkar i DN Bostad

Den 4 april överraskade DN:s bostadsbilaga med ett urval av holkar, lite info, samt inköpsställen (bl.a. Vivara, Wildlife garden, Countrystyle och Rusta).

Jag gillar särskilt holken Aruba, längst ner till höger, men flera av de andra var riktigt fina också. Jag ställer mig dock lite frågande till holken längst upp till väster, som tydligen har en lucka under vilken det finns ett plexiglas, så att man ska kunna kika in på fågelungarna. Det måste vara otroligt störande för fåglarna, så jag hoppas ingen vågar sig på det.

Klicka på bilden så kommer du till DN:s bostadsbilaga från 4 april, som PDF-fil. Holkarna finns på sidan 11.



Tack till Stina för tipset!

Kommentarer
Postat av: lisa

vilka söta! :D
hoppas du får en underbar kväll! :)

2008-04-20 @ 16:50:49
URL: http://lisaholmqvist.blogg.se
Postat av: Soha

Hoppas du får en fortsatt trevlig söndag :)

2008-04-20 @ 16:55:14
URL: http://sohaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0