Lyx för fåglar av det öfre skiktet.

Jag är bortrest mycket i sommar och har inte hunnit uppdatera så mycket som jag egentligen vill.

Men när jag holksurfade på birdbaths.com hittade jag dessa lyxholkar för nätta summor kring 2000 dollar. Lämpliga vid en herrgård, eller varför inte som kontrast i det där ogräsiga hörnet vid sommarstugan?

-

Sidan har dock extremt många andra typer av holkar och det var riktigt roligt att kika runt och bli inspirerad. Eller vad sägs om denna knubbiga söta sak, detta fem-pack av holkar i amerikansk stil och detta stadigt timrade holkhus? Vad jag kunnat upptäcka levererar sidan inte till europa, men inspiration finns där så det räcker.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0