Holkar på Elmia-mässan.

Min klass var inbjudna till mässan Elmia Garden som pågått i två dagar i Jönköping. Förutom att titta på allt som har med trädgård att göra tog jag också chansen och fotade några snygga holkar som vissa företag visade upp. I montern till danska Hortensia hittade jag de snygga holkarna nedan. De är från någon utländsk tillverkare. Jag håller på att ta reda på var återförsäljare finns i Sverige för de säljer inte till privatpersoner på sin sida.







Nedan syns den andra montern med holkar från tjeckiska företaget Interlink/Birdbox.eu. De kändes dock väldigt osvenska i designen och jag undrar om de verkligen kommer sälja bra här.


Kommentarer
Postat av: Monica

Vilka kul holkar! Hade ingen aning om att det fanns ett sånt utbud!



Har du något bra pumparecept? Själv har jag bara rostat i ugnen - men det kan ju vara kul med lite variation!



/Monica

2008-10-03 @ 08:32:33
URL: http://www.jordochdjur.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0