Vårholkar från nätet

Att surfa efter fågelholksbilder på nätet ger mycket inspiration. Jag gillar fågelholkar som sitter på stora, grova träd - gärna högt upp. Det ser så charmigt ut. Fågelholkar i vårblommande träd är också fint, och jag lyckades hitta både och när jag holksurfade på Flickr, bildgalleriet.




(uppladdad av @Medienfuzzi)


(uppladdad av Denver Pam)


(uppladdad av These Nine Acres)


(uppladdad av Cissiluren)


(uppladdad av itsrabid)

Ett litet tillägg: I min personliga blogg har jag precis postat en sammansatt bild på alla fåglar jag hittills sett på mitt jobb på kyrkogården i Järfälla. Inga speciella, förvisso, men jag är så glad över mångfalden! Det är härligt att jobba utomhus denna årstid. Det kommer mer bilder på fågelholkar från kyrkogården senare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0